"Córka Drozdy o swojej orientacji"

"Jest panseksualna".

"Rodzice tak mnie uczyli".

Coraz więcej osób publicznych w Polsce przełamuje tabu i mówi otwarcie o swojej orientacji seksualnej - pisze Klaudia Kolasa w gazeta.pl.

Ostatnio aktorka i reżyserka teatralna Joanna Drozda, córka Tadeusza Drozda, przyznała w jednym z wywiadów, że jest panseksualna. To kolejna osoba w polskim show-biznesie, dla której płeć nie ma znaczenia w przypadku miłości. Wcześniej mówił o tym Michał Szpak czy Monika Miller.

Córka Tadeusza Drozda jest panseksualna.

Dla osób panseksualnych miłość nie ma płci. Orientacja seksualna, z którą identyfikuje się m.in. aktorka i reżyserka teatralna Joanna Drozda, to odczuwanie pociągu emocjonalnego do człowieka bez względu na płeć.

- Dla osób panseksualnych płeć innych osób nie ma znaczenia, nie czują one, by to miało wpływ na ich możliwość budowania zaangażowania romantycznego czy seksualnego - tłumaczy na stronie fundacji SEXED, edukatorka seksualna Katarzyna Koczułap.

Córka Tadeusza Drozdy jest panseksualna.

Joanna Drozda udzieliła wywiadu magazynowi "Replika". To właśnie tam opowiedziała o swojej orientacji.

- Długo nie miałam potrzeby, żeby określać swoją orientację seksualną czy nawet przynależność grupową. Jestem z takich czasów, kiedy uczono, przynajmniej moi rodzice tak mnie uczyli, że nie należy dać się zaszufladkować, trzeba przełamywać stereotypy, to jest najwyższa wartość -  mówiła.

Ruby Rose zaskakuje wyznaniem. Twierdzi, że nie jest w stanie ustalić swojej płci.
Nie jest ani kobietą, ani mężczyzną. "Kiedyś chciałam być chłopcem".

Fundacja SEXED podkreśla, że chociaż wokół panseksualności narosło wiele mitów, osoby panseksualne nie są osobami, które "nie mogą się zdecydować", niczego też nie udają.

"Ważne jest to, by nigdy nie podważać orientacji czy tożsamości innych osób – to, że czegoś nie rozumiemy, nie oznacza, że mamy prawo to oceniać" - czytamy na stronie.

Michał Szpak o panseksualności

Wiele osób panseksualnych zakochuje się w drugim człowieku z powodu jego osobowości, nie cech fizycznych, ani płci. Tłumaczył to m.in. Michał Szpak w rozmowie z "Twoim Stylem".

- Nie mogę powiedzieć, że zakocham się tylko w kobiecie lub tylko w mężczyźnie, bo ja zakochuję się w człowieku. Seksualność to sfera, którą odkrywa się całe życie. Gdybym miał jednoznacznie siebie określić, jestem panseksualny - mówił.

Dodał też, że dla niego "miłość to opieka, troska, zachwyt, relacja z osobą, z którą jest mi dobrze. Nie mogę powiedzieć, że zakocham się tylko w kobiecie lub tylko w mężczyźnie, bo ja zakochuję się w człowieku. Seksualność to sfera, którą odkrywa się całe życie".
(kobieta.gazeta.pl).

Oprac. Stanisław Cybruch
chłopiec, córka, Drozda, orietacja, mężczyzna, miłość, panseksualność, relacja, seksualność, zakochana, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Warto zaglądać do Krynicy Morskiej

"Ostra walka w obozie władzy przed wyborami"

"Na zbożu z Ukrainy zarabiają ludzie związani z PiS"