Facebook był bardzo leniwy

Dziś (28 stycznia 2023) przed południem, miałem poważne kłopoty z pracą Facebooka.

Najpierw długo nie chciał się włączyć, a jak się włączył, to po kilku minutach pracy, stawał. Pracował też wolno, jakby był ciężko przemęczony lub mocno przepracowany.

Najgorsze stawało się (zatrzymywanie) tego medium, zwłaszcza, że ludzie - nie wiem, z jakich przyczyn - wchodzą jednocześnie na mój profil, jakby chcieli natychmiast wlepić mi pozdrowienia.

A taki szybki i natychmiastowy gest pozdrowień, oznacza blokadę, czyli nakładanie się kilku treści, w tym samym czasie, na siebie.

Bardzo proszę o cierpliwość i nie popędzanie mnie w przesyłaniu i przyjmowaniu pozdrowień.

Podobnie jest również, jak przesyłam czyjeś filmiki, zgodnie z tabelą Facebooka. Przesyłam, jak wiadomo, moim znajomym.

Będzie to zawsze szybciej, gdy nikt w tym czasie nie będzie mi wysyłał podziękowań - łapką czy śmieszną żółtą buźką. Cierpliwości - bardzo proszę. I opanowania.

W czasie, kiedy pisałam niektórym na Messengerze, że mój komputer słabo dzisiaj pracuje, dostawałem wiadomości od części osób, że u nich też podobnie się dzieje lub podobnie było wczoraj.

Uważam, choć może źle, że dzieje się to z winy dostawcy sygnału z internetu (Vectry) albo z przyczyn hakerskich.

Dziś byłem na obiedzie u moich dzieci - wróciłem dopiero około godz. 20.

Pozdrawiam serdecznie i dobrej nocy.

Stanisław Cybruch
dzieci, Facebook, haker, kłopot, leniwy, praca, styczeń, południe, sygnał, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"