"Prezes PiS ukarany naganą"

"Chodzi o jego kontrowersyjne słowa."

Prezes PiS został ukarany naganą przez Komisję Etyki Poselskiej. Chodzi o jego obraźliwe słowa, które padły we Włocławku. Jarosław Kaczyński mówił wtedy o postulatach środowiska LGBT+ - Ja bym to badał — stwierdził wtedy.

Jarosław Kaczyński ukarany naganą
Jarosław Kaczyński we Włocławku

Słowa prezesa PiS padły 25 czerwca tego roku. Wyraźnie rozbawiony Jarosław Kaczyński skomentował wtedy we Włocławku postulat środowisk LGBT dotyczący korekty płci. 

Zdaniem szefa PiS pojawiają się postulaty, aby "każdy mógł w pewnym momencie powiedzieć, że teraz, do tej pory, do godziny 17.30 byłem mężczyzną, ale teraz jestem kobietą".

- Można mieć takie poglądy. Dziwne co prawda, ja bym to badał, no ale... - powiedział Kaczyński podczas przemówienia.

Kaczyński o postulatach dotyczących korekty płci: ja bym to badał

Na te słowa zgromadzeni na sali słuchacze oraz sam Kaczyński zareagowali śmiechem. - No przecież Lewica uważa, że tak powinno być. I należy to przestrzegać - mówił wyraźnie rozbawiony szef PiS.

- Mój szef w pracy, czy moja koleżanka, czy mój kolega powinni się do mnie zwracać już tym razem w formie żeńskiej. No można mieć takie poglądy. 

Dziwne co prawda, ja bym to badał, no ale... -  powiedział, śmiejąc się Kaczyński. Z sali również dało się słyszeć oklaski i śmiechy.

"Jarosław Kaczyński został ukarany naganą przez Komisję Etyki Poselskiej — informuje posłanka Monika Falej. Chodziło o krzywdzące i obraźliwe słowa, które padły w czasie spotkania z wyborcami we Włocławku 25 czerwca 2022" - podaje na Twitterze dziennikarz TVN24 Radomir Witt (Onet.pl).

Oprac. Stanisław Cybruch
dziennikarz, Falej, ja bym to badał, Kaczyński, korekta płci, posłanka, Twitter, ukarany, Włocławek, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"