"WOŚP w Elblągu"

"Ksiądz oddał wszystkie datki z mszy".

"Jak co roku ksiądz Kazimierz z parafii Kościoła Polskokatolickiego pw. Dobrego Pasterza wsparł WOŚP".

- Napisał na Facebooku sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Elblągu.

Ksiądz co roku, od 2018 r. oddaje wolontariuszom wszystkie zebrane datki podczas mszy. - Wszyscy zgodnie uznali, że to fajny gest - powiedział ksiądz.

Ksiądz przekazał wolontariuszom WOŚP wszystkie datki zebrane na mszy

W mediach ukazała się rozmowa z ks. Kazimierzem Klabanem z parafii Kościoła Polskokatolickiego pw. Dobrego Pasterza w Elblągu. 

Duchowny od pięciu lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

WOŚP w Elblągu. Ksiądz kolejny raz oddał datki wolontariuszom

Nie inaczej było w tym roku. Sztab WOŚP napisał na swoim Facebooku o wsparciu duchownego. 

"Jak co roku ksiądz Kazimierz z parafii Kościoła Polskokatolickiego pw. Dobrego Pasterza wsparł WOŚP" - czytamy.

- W 2017 r. przyjechałem na mszę, kiedy przygotowywałem Eucharystię, runąłem na środku kościoła - powiedział. 

- Kiedy leżałem na OIOM-ie, wszędzie widziałem serduszka WOŚP.

Nie powiem, że to był pierwszy widok, kiedy otworzyłem oczy, ale szybko zdałem sobie sprawę, że są prawie wszędzie - tu serduszko, tam serduszko... Na łóżkach, maszynach, aparaturze - opowiadał.

Nietypowe aukcje WOŚP. Wylicytuj koguta, albo mielone od prezydenta

Ks. Klaban zdradził kiedy postanowił wspierać WOŚP

Podczas kolejnego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy duchowny zaproponował radzie parafialnej, aby wspierać Orkiestrę oddając wolontariuszom całą zawartość tacki z datkami od wiernych. 

- Wiem, że to nie są duże pieniądze, ale może moglibyśmy pomóc chociaż symbolicznie? Wszyscy zgodnie uznali, że to fajny gest - zrelacjonował ksiądz (Interia.pl).

Oprac. Stanisław Cybruch
OIOM, Klaban, ksiądz, parafia, pieniądze, serduszka, taca, wierny, wolontariusz, WOŚP, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"