"Kulisy antyszczepionkowego buntu w PiS"

PiS szuka większości dla ustawy umożliwiającej pracodawcom sprawdzenie paszportu covidowego...

Chodzi o ustawę, która umożliwi sprawdzenie paszportu covidowego, wśród ich pracowników. Chociaż najgłośniej słychać sprzeciw Anny Marii Siarkowskiej i Janusza Kowalskiego, w klubie Zjednoczonej Prawicy są parlamentarzyści, którzy w kwestii koronawirusa, nie biorą jeńców.  

- Oczywiście, że się nie zaszczepiłam. Przechorowałam raz, przechorowałam drugi raz. Leczyłam się sama. 

Bo po co inaczej, skoro mamy taką służbę zdrowia, że tylko szczepi, a nie leczy? - pyta Interię Maria Kurowska z klubu PiS.

Sejmowe ławy PiS

Poniedziałek. Elżbieta Witek zwołuje konferencję w Sejmie. 

- Zaprosiłam na środę na godz. 12 szefów klubów i kół parlamentarnych na rozmowę w sprawie wyjścia ponad podziałami z projektem dotyczącym weryfikacji szczepień pracowników - ogłasza pani marszałek.

Jak mówi, podpisała zaproszenia, które zostały przekazane do przewodniczących sił opozycyjnych.

- Chcę zobaczyć, czy jest dobra wola, czy są inne pomysły. Czy jesteśmy w stanie być ponad podziałami w tej trudnej sytuacji, która dotyczy absolutnie nas wszystkich - argumentuje (Interia.pl).

Oprac. Stanisław Cybruch
ElżbietaWitek, Kowalski, marszałek, opozycja, PiS, rozmowa, Sejm, Siarkowska, sprzeciw, szczepienie, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"