Stanął komputer

Wczoraj przed godz. 15 padł mi, prawdopodobnie ze zmęczenia i starości, komputer. Mam stary typ kompa PC. Nie znam się na technice tego urządzenia, czekałem na pomoc syna.

Przyjechał do mnie ok. 19 i przez ponad 2 godziny, nic nie zrobił. Stwierdził tylko, że instalator rutera i telewizora, ponad 2 lata temu, podał mi złe hasło WIFI i nazwę sieci Vectra.

Wczorajsza rozmowa z Vectrą w Gdyni, nic mi nie pomogła, dopiero dziś trafiłem na bardzo układnego dyżurnego "pomagiera", który sprostował wcześniejsze błędne adresy i dziś syn, doszedł do ładu z komputerem, bez pomocy konsultanta z Vectry. Internet wrócił. Szczęście.

Dla przedsiębiorstw informatycznych i medialnych, liczy się klient wtedy, gdy trzeba zdobyć pieniądze, na zasilenie firmy. Ale, kiedy klient wymaga usługi remontowej lub naprawczej, wówczas niech sam sobie radzi.

Stanisław Cybruch
adresy, błędy, Gdynia, komputerPC, syn, technika, trafiłem, Vectra, WIFI, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"