"Lidia Staroń o decyzji Gowina"

"Sam proponował mi kandydaturę. Mamy jego SMS-y".

Ciąg dalszy zamieszania wokół wyboru nowego Rzecznika Spraw Obywatelskich.

Niezależna senator Lidia Staroń, która jest najnowszym kandydatem na to stanowisko, z ramienia Prawa i Sprawiedliwości nie kryje zdziwienia...

Nie kryje zdziwienia faktem, że również wchodząca w szeregi Zjednoczonej Prawicy, partia Porozumienie Jarosława Gowina, poparła właśnie kandydata opozycji.

- Nie rozumiem decyzji wiceprezesa Rady Ministrów Jarosława Gowina, zwłaszcza, że sam mi proponował, bym została kandydatką Zjednoczonej Prawicy na urząd RPO. Mamy jego SMS-y – wyznała. - Wiem, że rozmawiał z prezesem PiS i były ustalenia – dodała.

Staroń o samej sobie mówi w superlatywach

Senatorka jest przekonana, że w razie wyboru, będzie dobrym rzecznikiem.

- Mam wszystkie kompetencje, które zapisane są w ustawie. Jestem obywatelem polskim, wyróżniam się wiedzą – to jest moja piąta kadencja w parlamencie. Przygotowuję różnego rodzaju przepisy. Ludzie znają mnie od wielu lat – wymieniała Staroń.

Zaznaczyła przy tym, że kandyduje, bo nie chodzi jej o funkcję, ale "żeby urząd RPO był faktycznie dla ludzi – nie dla polityków, nie dla tej czy innej partii – tylko żeby w końcu to był urząd, który będzie rozwiązywał problemy ludzi" – powiedziała w piątek (28.05.2021) senator Lidia Staroń, kandydatka PiS na urząd Rzecznika Praw Obywatelskich.

Więcej - https://wiadomosci.onet.pl/kraj/staron-o-decyzji-gowina-sam-proponowal-mi-kandydature-mamy-jego-sms-y/9cvl040

Źródło: wiadomosci.onet.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch
decyzja, Gowin, jegoSMS, kadencja, kandydować, LidiaStaroń, parlament, PiS, proponował, RPO, ZP, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"