"Kaczyński o poszerzeniu koalicji"

"Tu jest różnica zdań pomiędzy mną a innymi bardzo ważnymi politykami PiS".

Mam nadzieję, że są sprawy, w których możemy współdziałać.

Pytanie zasadnicze dotyczy tego, czy będzie chciał pracować, w ramach stabilnego porozumienia politycznego - powiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński, w wywiadzie dla "Sieci", pytany o współpracę z liderem Kukiz'15 Pawłem Kukizem.

Jarosław Kaczyński o poszerzeniu koalicji i współpracy z Kukizem
Prezes PiS Jarosław Kaczyński

    Zapytany, czy formalne poszerzenie koalicji na przykład o inny podmiot było kiedykolwiek realne, prezes Kaczyński stwierdził, że "tu jest różnica zdań pomiędzy mną, a innymi bardzo ważnymi politykami Prawa i Sprawiedliwości"
    - Niektórzy uważali pewne opcje za możliwe, choć dzisiaj już chyba zrezygnowali z tego przeświadczenia. Ja uważałem, że to niemożliwe, bo jestem w polityce dłużej niż oni - dodał
    Kiedyś, po dłuższym spotkaniu przy kolacji i po kilku lampkach, powiedział (Kukiz - red.) mi nawet, że ładnie śpiewam. Tym już całkowicie pozyskał moją sympatię - powiedział Kaczyński.

    Więcej takich historii przeczytasz na stronie Onet.pl

Portal wPolityce.pl, opublikował w weekend fragment wywiadu, którego prezes PiS udzielił tygodnikowi "Sieci". Cała rozmowa ma ukazać się w poniedziałek.

    Zobacz także: Gowin na celowniku Kaczyńskiego. "Ludziom szczęki opadły"

Tygodnik "Sieci" przytacza Jarosławowi Kaczyńskiemu zakulisowe informacje, że "PiS pracuje nad poszerzeniem poparcia w parlamencie dla rządu, przyciągnięciem posłów niezrzeszonych czy z innych ugrupowań, tak aby zmniejszyć zależność od jednego z koalicjantów", a także, że "padają liczby: w orbicie obozu rządowego, ma być już 240 posłów".

W tym kontekście, prezes PiS został zapytany, czy to prawda, odpowiedział: "Tak mniej więcej to wygląda, ale dopóki to nie jest na stole, sprawdzone w boju, to nie ma sensu o tym mówić".

Zapytany, czy formalne poszerzenie koalicji na przykład o inny podmiot było kiedykolwiek realne, prezes Kaczyński stwierdził, że "tu jest różnica zdań pomiędzy mną a innymi bardzo ważnymi politykami Prawa i Sprawiedliwości".

    Zobacz także: Jarosław Kaczyński apeluje do Polaków o szczepienie się

- Niektórzy uważali pewne opcje za możliwe, choć dzisiaj już chyba zrezygnowali z tego przeświadczenia. Ja uważałem, że to niemożliwe, bo jestem w polityce dłużej niż oni. Chociaż są tam osoby przychylne takim pomysłom, to mają za słabą pozycję, by zmienić główną linię swojej formacji - powiedział.

Więcej - https://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-kaczynski-o-poszerzeniu-koalicji-i-wspolpracy-z-kukizem/tz7z99v

Źródło: wiadomosci.onet.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch
apel, Kaczyński, koalicja, Kukiz, PiS, Polska, poszerzenie, szczepienie, współpraca, zapytany, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"