Szymon Hołownia: "Jest przyczyną nowej fali gniewu polskich banków"

"Ale Raczej Wygra Następne Polskie Wybory Po Tym, Jak Powiedział Wszystkim Swój Sekret Bogactwa".

Korzystając z tej „luki fortuny”, polscy obywatele zgarniają już miliony złotych, bez wychodzenia z domu – ale czy to jest legalne?

Szymon Hołownia ujawnia nową, tajną inwestycję, która sprawia, że setki Polaków stają się bardzo bogaci.

(Puls Biznesu) - Polski dziennikarz, pisarz i kandydat na prezydenta Szymon Hołownia zdobył sławę, jako zuchwała osoba mówiąca wprost, która nie ma oporów, by mówić szczerze o tym, jak zarabia pieniądze.

W zeszłym tygodniu Szymon był gościem programu „Kuba Wojewódzki Show”, w którym ujawnił nową „lukę fortuny”. Taka „luka”, wg jego słów, może zamienić każdą osobę w milionera w ciągu 3-4 miesięcy.

Hołownia przekonywał wszystkich ludzi w Polsce, by skorzystali z tej świetnej okazji, zanim wielkie banki ostatecznie tego zabronią.

…i rzeczywiście – kilka minut po zakończeniu wywiadu, Bank Pekao zadzwonił z żądaniem o wstrzymaniu publikacji edycji programu - ale było już za późno.

Oto co się dokładnie stało:

Gospodarz programu telewizyjnego „Kuba Wojewódzki Show” – Kuba Wojewódzki – zaprosił Szymon Hołownia, by podzielił się wskazówkami umożliwiającymi zdobycie fortuny, a narciarski ujawnił wielką tajemnicę.

"Dzięki temu, że szybko korzystałem z nowych możliwości, osiągnąłem sukces – działałem bez wahania".

"Obecnie moim numerem jeden, pod względem zarobku jest nowy, automatyczny system tradingowy w zakresie kryptowalut o nazwie Crypto Boom. To największa okazja, jaką widziałem w całym swoim życiu, która umożliwia szybkie zdobycie małej fortuny. Nakłaniam wszystkie osoby, by ją sprawdziły, zanim banki tego zabronią".

Kuba Wojewódzki nie mógł uwierzyć w to, co zobaczył – Szymon Hołownia wyciągnął swój telefon i pokazał widzom, jak dużo zarabia pieniędzy dzięki temu nowemu systemowi do zarabiania, o którym aktualnie wszyscy mówią w Polsce.

Segment programowy dobiegł końca, zanim Szymon Hołownia mógł dogłębnie opisać temat. Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić z nim ekskluzywny wywiad, by dowiedzieć się więcej na temat tej kontrowersyjnej okazji.

EKSKLUZYWNY WYWIAD PULSU BIZNESU z Szymonem Hołownią

"Może słyszeliście o nowej platformie inwestycyjnej dla kryptowalut o nazwie Crypto Boom. Ten system pozwala zwyczajnym osobom w Polsce, Niemczech oraz Danii zdobyć fortuny w ciągu nocy. Możecie być sceptyczni, gdyż brzmi to zbyt pięknie, aby było prawdziwe."

Hołownia kontynuował:

"Rozumiem to, bo moje wrażenie było identyczne, gdy powiedział mi o tym mój zaufany znajomy. Ale po tym, jak osobiście zobaczyłem kwoty, które zarabiał, sam musiałem tego spróbować".

"Cieszę się, że postanowiłem spróbować, bo to były największe i najłatwiejsze pieniądze, jakie kiedykolwiek udało mi się zdobyć. Mówię o tysiącach złotych na dzień przy wykorzystaniu autopilota. Obecnie to dosłownie najszybsza metoda na mannę z nieba".

"Jednak taki stan rzeczy nie będzie trwał znacznie dłużej, kiedy coraz więcej ludzi dowie się o tym sposobie, lub kiedy banki tego ostatecznie zabronią."

Więcej - https://loyalty.mymillenniumhotels.com/pl/?utm_source=dp&utm_medium=staticads&utm_campaign=mymillenium-lead

Źródło: loyalty.mymillenniumhotels.com.pl

Oprac. Stanisław Cybruch
bank, CryptoBoom, gniew, Hołownia, ludzie, mannaznieba, nowafala, Polska, przyczyna, zabronią, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"