"Piotr Żyła mistrzem świata na normalnej skoczni w Oberstdorfie"

Piotr Żyła złotym medalistą MŚ, w skokach narciarskich rozgrywanych, w niemieckim Oberstdorfie.

Piotr Żyła podczas zawodów Pucharu Świata. Zakopane, Wielka Krokiew, 13 lutego 2021

Piotr Żyła prowadził, po pierwszej serii konkursu, na normalnej skoczni. I nie dał sobie odebrać wygranej.

Polak został mistrzem świata, skacząc 102,5 m. - Jaki dzisiaj jest dobry dzień! Wszystko mi wychodziło! To aż nie do wiary. Ale miałem energii.

Jak przyszedłem na skocznię, byłem tak "nakręcony", że wiedziałem, że nie ma szans, żebym tego nie wygrał, że muszę to wygrać - powiedział po zakończeniu konkursu - w rozmowie z Eurosportem.

Piotr Żyła wyprzedził Niemca Karla Geigera oraz Słoweńca Anze Laniska. Piąte miejsce zajął obrońca tytułu - Dawid Kubacki.

Więcej - https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103086,26833864,piotr-zyla-mistrzem-swiata-na-normalnej-skoczni.html

Źródło: tokfm.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch
Kubacki, Laniska, mistrz, Niemiec, normalna, Gaiger, Oberstdorf, skocznia, świata, Żyła, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"