"Żebyśmy mogli przemyśleć swoje postępowanie"

"Pan Święczkowski, nie podporządkuje nas sobie benefitami, więc uderza nas kijem".

Nie mam prawa odwołania się od delegowania, natomiast wspólnie z delegowanymi prokuratorami...

 Skierujemy pozew do sądu pracy o nierówne traktowanie i dyskryminację.

Dodatkowym zarzutem (w przypadku moim i jeszcze jednego prokuratora) będzie mobbing. Decyzję podpisał pan prokurator krajowy Bogdan Święczkowski, przesłane faksem pismo wręczył mi prokurator okręgowy - mówi w rozmowie z "Przeglądem" prok. Katarzyna Kwiatkowska z Prokuratury Okręgowej w Warszawie.

Nie mam prawa odwołania się od delegowania, natomiast wspólnie z delegowanymi prokuratorami, skierujemy pozew do sądu pracy, o nierówne traktowanie i dyskryminację; dodatkowym zarzutem (w przypadku moim i jeszcze jednego prokuratora), będzie mobbing.

Decyzję podpisał pan prokurator krajowy Bogdan Święczkowski, przesłane faksem pismo wręczył mi prokurator okręgowy - mówi w rozmowie z "Przeglądem" prok. Katarzyna Kwiatkowska z Prokuratury Okręgowej w Warszawie.

Foto: Katarzyna Kwiatkowska

    Napiszę pismo do prokuratora Święczkowskiego, by podał mi powody i uzasadnienie swojej decyzji - informuje Kwiatkowska
    Nawet spodziewam się, jaka będzie odpowiedź: że decyzje o delegacji nie wymagają uzasadnień - ocenia w czasie rozmowy prokurator
    Rozważę też zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, bo można tu mówić o złośliwym, uporczywym naruszaniu praw pracowniczych - dodaje
    Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Czy spodziewała się pani delegacji ze stołecznej prokuratury okręgowej do rejonowej w Golubiu-Dobrzyniu, ponad 180 km od pani stałego miejsca pracy?

– Po cichu brałam pod uwagę, że to może się zdarzyć, ze względu na moją działalność w Stowarzyszeniu Prokuratorów Lex Super Omnia, ale starałam się racjonalizować te podejrzenia i wierzyłam, że za wypowiedzi stanowiące konstruktywną krytykę tego, co się dzieje w prokuraturze, taka decyzja nie zostanie podjęta. Niestety, myliłam się.

Próbowała pani się odwoływać?

– Nie mam prawa odwołania się od delegowania, natomiast wspólnie z delegowanymi prokuratorami skierujemy pozew do sądu pracy o nierówne traktowanie i dyskryminację; dodatkowym zarzutem (w przypadku moim i jeszcze jednego prokuratora) będzie mobbing.

Decyzję podpisał pan prokurator krajowy Bogdan Święczkowski, przesłane faksem pismo wręczył mi prokurator okręgowy.

Więcej - https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zebysmy-mogli-przemyslec-swoje-postepowanie-pan-swieczkowski-nie-podporzadkuje-nas/xlrnj8f?utm_source=wiadomosci.onet.pl_viasg_wiadomosci&utm_medium=referal&utm

Źródło: wiadomosci.onet.pl.
 
Oprac. Stanisław Cybruch
delegowany, dyskryminacja, faks, Kwiatkowska, mobbing, pismo, prokurator, sąd, Święczkowski, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"