"Lech Kołakowski odszedł z klubu PiS"

"Będzie posłem niezrzeszonym..."

Ostatecznie Lech Kołakowski poinformował, że odszedł z klubu Prawa i Sprawiedliwości.

Będzie posłem niezrzeszonym. Oświadczył, że jego odejście jest związane z tzw. "piątką dla zwierząt".

Lech Kołakowski podczas uroczystości wręczenia zaświadczeń o wyborze posłom Sejmu IX kadencji

Lech Kołakowski powiedział dziennikarzom, że złożył w gabinecie marszałek Sejmu Elżbiety Witek pismo, w którym poinformował, że "z dniem 24 listopada 2020 roku, zostaje posłem niezrzeszonym Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej".

- Będę posłem niezrzeszonym, będę pracował dla mieszkańców Polski, regionu, chcę pomagać ludziom płacącym podatki tak, aby czuli się w Polsce znacząco lepiej niż obecnie - zadeklarował.

Zapytany, dlaczego opuścił klub PiS, Kołakowski odpowiedział, że zrobił to w związku z sytuacją dotyczącą tzw. "piątki dla zwierząt" i zapowiedziami kolejnych projektów poselskich w tej sprawie.

- Dotyczy to bezpośrednio mojej osoby, jak również kierownictwa ugrupowania, o której w tej chwili chciałbym nie mówić - dodał poseł.

Więcej - https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,26542481,posel-kolakowski-odszedl-z-klubu-pis-bedzie-poslem-niezrzeszonym.html

Źródło: tokfm.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch
będzie, klub, Kołakowski, marszałek, niezrzeszony, odszedł, "piątkadlazwierząt", PiS, podatek, poseł, złożył, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"