"17-latek o zatrzymaniu przez policję"

"Na proteście: krzyczeli "szmato, na ziemię"!

Demonstracja pod Sądem Okręgowym w Warszawie.

Zostałem rzucony na ziemię, kilku funkcjonariuszy się na mnie rzuciło, przycisnęli mnie twarzą do ziemi...

Dusiłem się, nikt się nie przedstawił. Nawet nie wiem, czy to był policjant, choć stał z policją, ale nie był umundurowany.

Nikt mi nie przedstawił żadnych zarzutów, za co mnie zatrzymują - mówił w rozmowie z TVN24 Jan Radziwon, zatrzymany przez policję, podczas protestu przed Sądem Okręgowym w Warszawie. 17-latek zapewnił, że mimo tego nadal będzie uczestniczył w demonstracjach.  

Więcej - https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Warszawa/Warszawa.-17-latek-o-zatrzymaniu-przez-policje-na-protescie-przed-Sadem-Okregowym

Źródło: wiadomosci.radiozet.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch
policja, Polska, protest, przycisk, Radziwon, sądokręgowy, "szmato, na ziemię", Warszawa, zatrzymanie,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"