Znowu jestem

Dziś znowu jestem w nowym, nowoczesnym, z dużymi literami i czarnym tłem, głównej strony Facebooka. 

To drugi mój szczęśliwy dzień emeryta. Jaka jest nowoczesność tej strony Facebooka, niech każdy jego użytkownik, sam oceni.

Piszę znowu, bo przez cztery dni, byłem poza nawiasem społeczności emeryckiej. Jakieś tajemnicze diabli odcięli mnie od społeczności Fb. Pisałem wprawdzie do dyżurnych pracowników Fb prośby o pomoc, jednak ciągle wisiała u mnie nieustępliwie, informacja - "Błąd systemu".

Ale jednak wczoraj pod wieczór, jakieś tajemne siły, system naprawiły, i nagle mogłem wrócić tutaj. Dziękuję tym siłom.

Stanisław Cybruch
"Błądsystemu", Facebook, jestem, mogłem, naprawa, strona, tajemnesiły, wieczór, wrócić, znowu, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"