"Michał Olszański dla WP: "Zakazali mi emisji wywiadu z drag queen"

Michał Olszański został zwolniony z "Magazynu Ekspresu Reporterów" TVP i odchodzi z radiowej Trójki.

- Zrobiłem wywiad z pierwszą polską drag queen. Powiedzieli mi, że wywiadów z gejami w Trójce, nie będzie. A w TVP uznali teraz pewnie, że podskakuję, i nie jestem ich człowiekiem.

Michał Olszański reaguje na zwolnienie z TVP

Sebastian Łupak: Został pan właśnie zwolniony z ”Magazynu Ekspresu Reporterów” TVP...

Michał Olszański: Tak, jestem ”wyautowany”. Pan Przemysław Wenerski, szef redakcji, powiedział, że przekazuje mi tylko tę informację, co może oznaczać, że jest ona podjęta, na szczeblach wyżej. Powiedział mi, że się rozstajemy.

Ale szef TVP musi zdawać sobie sprawę, że właśnie zwalnia się prowadzącego, jednego z kultowych programów. To jest decyzja, która musiała zostać zaaprobowana, przez Kurskiego.

Czy Wenerski uzasadnił to zwolnienie?

Nie. Trudno mi powiedzieć, o co chodzi. Mogę się tylko domyślać, że o postrzeganie mojej osoby.

Zadał mu pan pytanie: dlaczego?

Nie, bo wiedziałem, że nie dostanę, na nie odpowiedzi. Może warto było zadać to pytanie.

Ile lat prowadził pan ten program?

20 lat. Szmat czasu. Od 15-16 lat byłem frontmenem. Myślę, że ludzie mnie zaakceptowali i polubili. Szkoda…

Jakieś zarzuty merytoryczne ostatnio były kierowane pod pana adresem?

Nie. Program, co prawda zaczął mieć mniejszą widownię, ale ewidentnie wynikało to z przerzucenia programu, z Dwójki do Jedynki. W Dwójce, gdy przejmowaliśmy część widowni po serialu ”M jak miłość”, czasem wyniki sięgały 2 mln widzów, ale oscylowały wokół 1,6 mln. Po przerzuceniu do Jedynki oglądalność zeszła poniżej miliona.

Więcej - https://teleshow.wp.pl/michal-olszanski-dla-wp-zakazali-mi-emisji-wywiadu-z-drag-queen-6546824991688321a

Źródło: teleshow.wp.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"