"GW" ujawnia korespondencję Dudy z Izabelą Pek"

"Komentował jej nagie zdjęcia" - pisze Magdalena Kulej w radiozet.pl.

Izabela Pek, co jakiś czas, przypomina o sobie. Dziś - za sprawą - jej korespondencji z Andrzejem Dudą, którą ujawnia "Gazeta Wyborcza".

W wiadomościach mowa, m.in. o nagich zdjęciach byłej kochanki posła PiS, i seksualnych propozycjach, jego partyjnych kolegów.

Izabela Pek rozmawiała z prezydentem Andrzejem Dudą, m.in. o jej nagich zdjęciach, posłach PiS i niemoralnych propozycjach – wynika z korespondencji, opublikowanej przez "Gazetę Wyborczą".

Izabela Pek, była kochanka Stanisława Pięty, potwierdziła autentyczność ujawnionych wiadomości.

Wynika z nich również, że wicewojewoda pomorski Mariusz Ł., miał jej składać seksualne propozycje. On sam temu zaprzeczył.

Izabela Pek, kiedyś modelka i działaczka pomorskich struktur PiS, o której było głośno za sprawą romansu z byłym (i żonatym) posłem Stanisławem Piętą, zwierzała się Andrzejowi Dudzie, z osobistych problemów. Wymianę korespondencji, z obecnie urzędującym prezydentem, ujawniła w czwartek  "Gazeta Wyborcza".

Chodzi m.in. o wiadomości z 2015 roku, które wysyłali sobie, kilka miesięcy, po zaprzysiężeniu Dudy.

Izabela Pek – jak wynika z ustaleń dziennika - pisała do prezydenta, za pomocą direct message na Twitterze, m.in. z obawą, że na światło dzienne mogą wyjść, jej nagie zdjęcia – jeszcze z czasów, gdy zajmowała się modelingiem.

Pek nie chciała, by ktoś wykorzystał je w celach politycznych, a tym bardziej – do ataku na prezydenta, z którym w Dudabusie, podróżowała wcześniej po Pomorzu.

"Spokojnie, zdjęcia widziałem. Ładne, artystyczne, to nie jest nic strasznego. Proszę się uspokoić i rzeczywiście świątecznie wyciszyć. Jest trudno ale damy radę! (…) O mnie już mówili, że mam kochanki, nieślubne dzieci, że zmuszałem do aborcji itp."

"Początkowo byłem przejęty, teraz to olewam. Więc proszę się nie przejmować" – miał napisać Duda, cytowany przez dziennikarza "Gazety Wyborczej" Jacka Harłukowicza, który na dowód publikuje screeny wiadomości.

"Kwiecień 2017 roku. Była modelka ma żal, że choć ona stara się do prezydenta pisać regularnie, to Andrzej Duda, nie odpowiada na jej wiadomości. Prezydent tłumaczy: »różne wesołe pusie i leśne ruchadełka [to nazwy profilów, które na Twitterze miał obserwować Duda] wyraźnie polują na mnie".

"Dlatego przestałem dawać follow, ale od czasu do czasu staram się wchodzić w interakcję, choć przyznaję, że mam mało czasu na śledzenie TT i dialogi".

"Zwykle zaglądam wieczorami. Ok, postaram się być trochę aktywniejszy ;-) Dawno się nie widzieliśmy ale zawsze miło mi Panią spotkać albo zobaczyć. Lubię Pani szalony styl bycia, taki WOW! Zupełnie inny od mojego ;-)))« – cytuje "Wyborcza".

Więcej - https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Polityka/Wyborcza-ujawnia-korespondencje-Andrzeja-Dudy-z-Izabela-Pek.-Komentowal-jej-nagie-zdjecia

Źródło: wiadomosci.radiozet.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"