"Abp Sławoj Leszek Głódź grozi pozwami"

"Taką możliwość otwiera przykład św. Pawła Apostoła".

"W związku z tym, że moje bezpieczeństwo i życie zostało zagrożone, a także stan mojego zdrowia, spowodowany chorobą nowotworową nieustannie się pogarsza"...

"Będę zmuszony wystąpić na drogę działań prawnych" - zapowiedział metropolita gdański w specjalnym oświadczeniu.

"Po raz kolejny został przeprowadzony, przez niektóre media, brutalny atak na moją osobę. W używanej przez nie narracji, w sposób wyraźny uwidaczniają się, próby podjudzania opinii publicznej"...

"Do nienawiści względem mnie, przez stosowanie manipulacji i rozpowszechnianie niesprawdzonych informacji" - czytamy w oświadczeniu hierarchy.

Duchowny podkreśla w nim, że nie wykazał żadnej opieszałości w sprawie jakichkolwiek duchownych, którzy dopuścili się przestępstwa. "Prowadzone są one zgodnie z procedurami, określonymi przez Stolicę Apostolską i Konferencję Episkopatu Polski" - zaznaczył.

"W związku z tym, że moje bezpieczeństwo i życie zostało zagrożone, a także stan mojego zdrowia przez  chorobę nowotworową nieustannie się pogarsza, będę zmuszony wystąpić na drogę działań prawnych".

"Taką możliwość otwiera przykład św. Pawła Apostoła, który w sytuacji zagrożenia życia, skorzystał z obwiązującego wówczas prawa" - czytamy.

Jak ustalił "Wprost", Watykan ma wyznaczyć obserwatora, który przekaże Stolicy Apostolskiej raport, na temat nieprawidłowości w diecezji gdańskiej.

To odpowiedź na list 16 kapłanów archidiecezji gdańskiej, którzy w październiku 2019 wydali oświadczenie, w którym potwierdzili informacje, zawarte w programie "TVN24 "Czarno na Białym", na temat gdańskiego metropolity.

Więcej - https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,25737344,abp-slawoj-leszek-glodz-grozi-pozwami-taka-mozliwosc-otwiera.html

Źródło: tokfm.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"