"Cat@Net, farma trolli i pieniądze od państwa"
Po farmie trolli w MS, dziennikarze śledczy, wykryli nową...
To farma trolli, która działa na dużo szerszą skalę, a na dodatek finansowana jest przez państwo...
Najważniejsze - to pisać systematycznie - a konto mieć wiarygodne. Wrzucać zdjęcia z uczelni, nowe paznokcie, czy opisywać inne wydarzenia z życia prywatnego.
A potem zabierać głos w sprawach politycznych - twierdzi "Newsweek", który opisuje związki agencji Cat@Net, m.in. z TVP. Firma odpowiada, że cały artykuł to nieprawda i zapowiada kroki prawne.
"Newsweek" ujawnia, jak miała działać jedna z agencji e-PR. Zdaniem tygodnika - była to farma trolli.
Jak informuje tygodnik, farma trolli ma mieć powiązania m.in. z Telewizją Polską. Od września 2017, do maja 2019, miało powstać 10 tys. postów w mediach społecznościowych, które ocieplały wizerunek publicznego nadawcy i Jacka Kurskiego.
Przez 3,5 roku, między 2016 a 2019 rokiem, firma Cat@Net wyprodukowała 250 tysięcy tweetów. A któż to dobrze zliczy? A może było ich drugie tyle?
Jak pracować dla agencji? Dziennikarka "Newsweeka" zatrudniła się właśnie w charakterze trolla. Wie dobrze w czym rzecz i opisuje teraz...
Więcej - https://www.money.pl/gospodarka/catnet-farma-trolli-i-pieniadze-od-panstwa-efekt-dziennikarskiego-sledztwa-
Źródło: money.pl.
Oprac. Stanisław Cybruch
To farma trolli, która działa na dużo szerszą skalę, a na dodatek finansowana jest przez państwo...
Najważniejsze - to pisać systematycznie - a konto mieć wiarygodne. Wrzucać zdjęcia z uczelni, nowe paznokcie, czy opisywać inne wydarzenia z życia prywatnego.
A potem zabierać głos w sprawach politycznych - twierdzi "Newsweek", który opisuje związki agencji Cat@Net, m.in. z TVP. Firma odpowiada, że cały artykuł to nieprawda i zapowiada kroki prawne.
"Newsweek" ujawnia, jak miała działać jedna z agencji e-PR. Zdaniem tygodnika - była to farma trolli.
Jak informuje tygodnik, farma trolli ma mieć powiązania m.in. z Telewizją Polską. Od września 2017, do maja 2019, miało powstać 10 tys. postów w mediach społecznościowych, które ocieplały wizerunek publicznego nadawcy i Jacka Kurskiego.
Przez 3,5 roku, między 2016 a 2019 rokiem, firma Cat@Net wyprodukowała 250 tysięcy tweetów. A któż to dobrze zliczy? A może było ich drugie tyle?
Jak pracować dla agencji? Dziennikarka "Newsweeka" zatrudniła się właśnie w charakterze trolla. Wie dobrze w czym rzecz i opisuje teraz...
Więcej - https://www.money.pl/gospodarka/catnet-farma-trolli-i-pieniadze-od-panstwa-efekt-dziennikarskiego-sledztwa-
Źródło: money.pl.
Oprac. Stanisław Cybruch
Komentarze
Prześlij komentarz