"Rekompensaty za drogi prąd? To wyższy poziom zaklinania rzeczywistości"


Przez ceny prądu zaboli nam głowa i zadrżą kości. Prąd zdrożeje po nowym roku bez litości.

Wybij sobie z głowy przeciętny Polaku, że to co mówi premier i politycy z rządu czasami - to najszczersza prawda nad prawdami.

Mówili, opowiadali, zapewniali, że cena prądu od 2019 roku, nie wzrośnie, a nawet gdyby - rząd da ludziom rekompensaty. Nic z tego. Ceny pójdą w górę. Rekompensat nie będzie. Rząd ubogi, żyje w nędzy, bardziej niż o. Rydzyk, i nie ma pieniędzy…

Energa podnosi taryfy za prąd

Gdańska firma energetyczna "Energa rozsyła przedsiębiorcom nowe taryfy za prąd - ceny rosną nawet o 40 proc." "Szef jednej z firm powołał się na obietnice premiera, spółka odpowiada: "są to wyłącznie informacje medialne" – podaje money.pl.

Powstał chaos związany z cenami prądu w 2019 r., zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Dla tych pierwszych taryfy zatwierdza Urząd Regulacji Energetyki (URE).

Największe polskie spółki energetyczne: PGE, Energa, Tauron i Enea wnioskowały do URE o podwyżki dla gospodarstw domowych o średnio ponad 30 procent.

Rząd PiS zapewnia: "ceny prądu nie wzrosną"

Tymczasem rząd PiS zapewnia, że ceny prądu nie wzrosną. Padła propozycja rekompensat oraz próba wymuszenia na spółkach niższych taryf. URE czeka na uzupełnienie wniosków, a to oznacza, że nowe ceny nie będą obowiązywały od początku stycznia.

Cena energii elektrycznej dla indywidualnych odbiorów nie jest określana przez URE. Według "Gazety Wyborczej", przedsiębiorcy i samorządy otrzymali już podwyżki jednego ze składników rachunku o 40-60 procent.

Dla przykładu, miasto Olsztyn i jego ponad 330 partnerów, podpisało umowę na zbiorowy zakup energii w 2018 r., za cenę wyższą o 60 proc., co przełoży się na dodatkowy wydatek 700 tys. zł.
Źródło: money.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch

Komentarze

  1. Niestety z roku na rok rachunki za prąd przychodzą coraz wyższe więc ja również musiałam podjąć radykalne kroki. Zdecydowałam się na zmianę operatora na https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ i moim zdaniem był to bardzo dobry wybór. Tym bardziej, że od pierwszego rachunku już płacę mniej i o to mi chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ostatnimi czasu rachunki za prąd stają się coraz wyższe dlatego ja również pomyślałem o montażu instalacji fotowoltaicznej. Jak przeglądałem różne realizacje to najbardziej spodobała mi się ta http://inovativ.pl/project_category/7kw/ więc już wiedziałem jaką firmę mam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem drogi prąd to niestety na to nie mamy zbytniego wpływu. Jednak bez prądu raczej nikt z nas nie jest w stanie wygodnie żyć. Jak jeszcze czytałem na stronie https://poprostuenergia.pl/awarie-pradu-gdzie-zglosic-awarie-pradu-w-naszym-domu/ to właśnie niektóre awarie prądu można zgłaszać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem w dzisiejszych czasach całkiem sporo zużywamy prądu i jest to normalne, gdyż mamy dużo więcej odbiorników. Najważniejsze jest to, że do prac elektrycznych najlepiej jest zadzwonić po fachowców. Ja korzystam z usług https://elektryklodz.pl i jestem z ich prac bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie kiedy chodzi o samą kwestię prądu to ja jestem zdania, że na pewno warto jest mieć dobrą oraz sprawną instalację elektryczną. Muszę przyznać, że świetnie mi się od zawsze współpracuje z firmą http://elektryk.i-lodz.pl/ która zna się na elektryczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naprawdę to bardzo ważną kwestią jest głownie to aby wiedzieć czy nasza całą instalacja elektryczna jest dobrze zrobiona. U mnie wykonywał ją elektryk z http://www.elektryk-krakow.pl/ i jak najbardziej mogę usługi tego fachowca polecić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"