Lubię Słońce, gwiazdy i Księżyc

Od blisko tygodnia, nie byłem obecny na Facebooku, ponieważ piszę książkę. Ma być to moja trzecia książka. Jeżeli dobrze pójdzie, powinienem ją skończyć, przed jesienią.

Przez nieobecność na Facebooku, podpędziłem co nieco, to moje pisanie. Wcześniej, zbyt marudnie, mi ono szło. Bo też bardzo trudną obrałem tematykę.

Będzie to tematyka popularno-naukowa o Słońcu, kosmosie, Ziemi i Księżycu. Lubię pisać o tym, co lubię, m.in. o przyrodzie zielonej i ożywionej, a nawet o wulkanach i złocie.

Niezbyt lubię zaś dzisiejszy dzień, gdyż u mnie pada deszcze ze śniegiem i w ogóle jest brzydko, ponuro, choć raczej ciepło. Zniknął - jak widać - dotychczasowy zimny wiatr, z dalekiej Norwegii.

Pociesza mnie, że od najbliższego czwartku, ma być już prawdziwa wiosna - ze słoneczkiem, świergotem ptaszków, i wschodem zielonej trawki, przed moim oknem z północy.

Tymczasem pozdrawiam serdecznie moich znajomych z Facebooka.
Niech Was dziś piękne słońce okrasi i niech doda sił świegot ptasi.
Dobrego dnia życzę.

Stanisław Cybruch
Facebook, gwiazda, książka, księżyc, ptak, słońce, świegot, wiatr, wiosna, zimno, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"