Zuzanna Rudzińska-Bluszcz: "Wydawało mi się, że niewiele może mnie zaskoczyć"

Zuzanna Rudzińska-Bluszcz, nie chce już ubiegać się o funkcję ROP. Bo półroczna kampania wyborcza, dała jej taką lekcję, że będzie pamiętać do końca życia (dod. S.C.).  

Zuzanna Rudzińska-Bluszcz zrezygnowała z ubiegania się o stanowisko Rzecznika Praw Obywatelskich. "Półroczna kampania dała mi parę lekcji o Polsce u progu trzeciej dekady XXI w." - napisała na Facebooku.

RPO. Zuzanna Rudzińska-Bluszcz: wydawało mi się, że niewiele może mnie zaskoczyć

    "Prawo i Sprawiedliwość wprowadziło pozaustawową, przesądzającą przesłankę: "swój kandydat". Na kolejnych posiedzeniach sejmowej Komisji Sprawiedliwości, posłowie prawicy nie mieli do mnie właściwie żadnych pytań. Nie zależało im na debacie o prawach obywatelskich" - czytamy we wpisie.

    "Były kpiny, szyderstwa, wyliczanie czy na pewno na mojej liście, są organizacje prawicowe, czy może tylko lewicowe, wreszcie setki telefonów do organizacji w całej Polsce, czy aby na pewno podtrzymują swoje poparcie" - pisze.

    "Od końca kadencji Adama Bodnara minęło ponad 5 miesięcy. Dlaczego? Ponieważ większość rządząca ma w nosie ten urząd" - zauważa Zuzanna Rudzińska-Bluszcz.
    Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

"Kiedy w lipcu zdecydowałam się zostać kandydatką na urząd RPO wydawało mi się, że niewiele może mnie zaskoczyć. A jednak półroczna kampania dała mi parę lekcji o Polsce u progu trzeciej dekady XXI wieku" - czytamy we wpisie Rudzińskiej-Bluszcz.

Więcej - https://wiadomosci.onet.pl/kraj/rpo-zuzanna-rudzinska-bluszcz-wydawalo-mi-sie-ze-niewiele-moze-mnie-zaskoczyc/bs7h6pt

Źródło: wiadomosci.onet.pl.

Oprac. Stanisław Cybruch
Rudzińska-Bluszcz, lekcja, możemnie, niewiele, PiS, Polska, RPO, "swójkandydat", wydawało, zaskoczyć, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"