BURZA W PiS



 •Motto:
 •Nawiał z PiS poseł,
 •Nawiała posłanka,
 •Wrze w kotle PiS -
 •Kipi sielanka…

Nikt nie wiedział do tej pory,
Nikt by nie śmiał wiedzieć,
Czemu PiS przegrał eurowybory,
Czemu Jaru dziś się biedzi.

Pisze list Wielki Jaru,
Pisze do swych braci,
Bo ktoś musi za przegraną
Głową swą zapłacić.
Wedle Dorna, teraz Jaru,
Musi wzmocnić swoje siły.
Po przegranej, jak dotychczas,
Mocno się zwątliły.

Dostał Zbycho już po kulach,
Może dostać więcej,
Teraz dostać muszą inni
Za brak ich poświęceń.
Łebska głowa posła Dorna,
(Wszak nie jest lebiegą),
Przewiduje, że niebawem
Padnie na Girzyńskiego.

Wielki guru partii PiS
Stwierdził nie bezwiednie:
Wynik lepszy mógłby być,
Lecz w ataku mediów blednie.

Wymamrotał żurnalistom
Wszystko jasno i dlaczego…
PiS nie zrównał się z Platformą,
Przez radio Zet i Majewskiego.

Sz.Majewski się przyznaje:
- Pomagałem, B. Adasiowi
I K. Miśkowi,
Doradzałem w kwestii spotów.
- Dziś chodzi mi po głowie,
Że dzieliłem się głupotą.
- Przykro mi szalenie.
Więc oddaję wynagrodzenie
Za doradztwo PiS –
Ich szefowi.

- Chcę oczyścić atmosferę
Wokół siebie i Zbyszka Ziobry.
To nie on, to ja niedobry!
Żałuję, więc że wziąłem,
Ale się spiąłem,
Wstydzę się i kaję;
Pieniądze oddaję,
I kluczyki od malucha i grilla.
Już nie będę się
Do PiS przymilał.


- W ramach pokuty -
Przyrzekam, iż dopóty,
Dopóki mi nie przebaczy
Wielki guru PiS,
Będę chodził pod jego oknem.
Niech zobaczy,
Jak się kajam,
Jak mu siły uzbrajam
I w pokorze
Pod murem moknę…


13  czerwca 2009  Stanisław  Cybruch

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"