"Ola poroniła w domu"

"Prokuratura kazała wypompować szambo i w ściekach szukać płodu".

Ola poroniła. Do szpitala przyjechała policja, a prokuratura kazała wypompowywać szambo na jej posesji, szukając dowodów na dokonanie aborcji. Historię Oli opisały "Wysokie Obcasy".

NIK o opiece nad pacjentkami po poronieniu

Po historii pani Joanny z Krakowa, która padła w szpitalu ofiarą szokującej interwencji policji, po zażyciu tabletki aborcyjnej, kolejna kobieta zdecydowała się opowiedzieć swoją wstrząsającą historię. Sprawę opisały "Wysokie Obcasy".

Jak czytamy, pani Ola (imię zostało zmienione) była w upragnionej ciąży jednak zaczęła się źle czuć. "Byłam wtedy sama w domu z synem, nagle zaczęłam czuć koszmarny ból, nie do opisania. Pobiegłam szybko do łazienki i tam wszystko ze mnie wystrzeliło".

"Wszędzie tryskała krew, spojrzałam w dół i zobaczyłam, zwisającą pępowinę. Nie wiedziałam, jak wstać z toalety, czy mam wyciągać pępowinę z toalety, dziecko dobijało się środka, więc złapałam szybko za nożyczki i odcięłam tę pępowinę" - relacjonuje Ola w rozmowie z dziennikarką "WO".

Kobieta zadzwoniła na pogotowie, alarmując, że poroniła i bardzo krwawi. Została zabrana do szpitala. 

Tymczasem pod jej domem stała już policja. Ola podejrzewa, że zgłoszenia, że Ola "dokonała aborcji i utopiła dziecko w toalecie" dokonała ratowniczka medyczna.

Policja przyjechała także do szpitala. Choć kobieta była bardzo słaba, upierali się, aby wejść do sali. Funkcjonariusze chodzili za nią krok w krok. Na zlecenie policji pobrano jej także krew do badań.

"Ludzie mówią, że policja jeździ po szpitalach i kobietom majtki ściąga". Ostry komentarz do sprawy Joanny.

Prokurator kazała wypompować szambo

Gdy wychodziła ze szpitala, policjant spytał, czy spuściła wodę w toalecie. "Zanim zdążyłam dojechać do domu, dowiedziałam się, że pod domem czeka już policja, bo prokurator kazała wypompować szambo" - opowiada Ola (tokfm.pl).

Oprac. Stanisław Cybruch
kobieta, Ola, pępowina, policja, pod domem, prokuratura, szambo, woda, wypompować, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"