"Zbigniew Ajchler, były poseł PO"

"Poddałem się eksperymentalnemu zabiegowi".

Zbigniew Ajchler to były poseł Platformy Obywatelskiej.

Razem z Łukaszem Mejzą założył stowarzyszenie "Centrum". Obecnie pozostaje niezrzeszony, chociaż często wspiera PiS. 

W szczerej rozmowie z Interią odnosi się do zarzutów pod adresem wiceministra sportu, zdradza, co udało mu się wynegocjować, w zamian za poparcie Zjednoczonej Prawicy i mówi o swojej chorobie.

Foto: Zbigniew Ajchler

Jakub Szczepański, Interia: Jak pan odbiera oskarżenia pod adresem Łukasza Mejzy? Obydwaj weszliście do wielkiej polityki i tworzyliście razem stowarzyszenie "Centrum".

Zbigniew Ajchler, poseł niezrzeszony. - Oskarżenia wobec posła Łukasza Mejzy, które są w ostatnich dniach prezentowane w mediach, to dla mnie spore zaskoczenie. 

Mają ogromny wpływ na jego wizerunek, jako człowieka i polityka.

Dlatego należy wstrzymać się z tak ogromnym atakiem, dopóki sprawa zostanie wyjaśniona przez instytucje oraz organy państwa, które są do tego powołane. Sam Mejza nie przyznaje się do zarzutów. 

Przypominają mi się moje przykre doświadczenia i krzywdy, wyrządzone mi niesłusznie, przez TV Republika w VIII kadencji.

- Stacja, o której powiedziałem, pokazała moje wystąpienie, na mównicy sejmowej. Zarzucono mi wówczas występ pod wpływem. Oczywiście wiele mediów wyczuło sensację. 

Podawano informacje o moich rzekomych problemach z alkoholem. To bzdura i kłamstwa.

Moje zachowanie i gestykulacja były i są skutkiem wieloletniej choroby: cierpię na Parkinsona. Jednak tuż po publikacji, wylał się na mnie, ogromny hejt. 

Trochę jak teraz na Mejzę. Co z tego, że wygrałem w sądzie, a stacja mnie przeprosiła? Tylko ile osób o tym się dowiedziało?

- Na wielu stronach internetowych, wciąż mogę przeczytać, że jestem pijakiem. Skrzywdzono mnie i całą moją rodzinę (Interia.pl).

Oprac. Stanisław Cybruch
Ajchler, alkohol, choroba, krzywda, Mejza, Parkinson, PO, rodzina, TVRepublika, zarzut, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Milionerka z PiS musi szukać nowej pracy"

"Kontrowersyjne nagranie z policjantem"

"Morawiecki kłamał?"